logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۵۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

هیئات مذهبی در فضای مجازی، تزریق دوز سوم واکسن کرونا را ترویج و توصیه می‌کنند/ پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی زنجان رعایت می‌شود

هیئات-مذهبی-در-فضای-مجازی،-تزریق-دوز-سوم-واکسن-کرونا-را-ترویج-و-توصیه-می‌کنند-پروتکل‌های-بهداشتی-در-هیئات-مذهبی-زنجان-رعایت-می‌شود
رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: تمام کانال‌ها و صفحات هیئات مذهبی در فضای مجازی به‌ویژه صفحات پربازدید، اقدام به تبلیغ و ترویج شهروندان برای تزریق دوز سوم واکسن و همچنین تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی کرده‌اند.

جلیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: قشر مذهبی و به‌خصوص هیئات مذهبی، روسفیدترین قشر در قضایای مربوط به بیماری کرونا بودند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی از همان ابتدای شیوع کرونا به‌صورت جهادی وارد میدان شدند و پای کار بودند، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در اوج کرونا که روزانه بالای 500 نفر کشته در کشور وجود داشت در ضدعفونی و گندزدایی معابر، تلاش جهادی داشتند.

محمدی با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی در برگزاری مراسم هیات‌ها، یک الگو و نمایش زیبایی بود، افزود: این امر، نشان از اطاعت امر و فهم هیاتی‌ها از بهداشت در راستای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی بود و در واقع هیُات مذهبی، تنها قشری بودند که مراسم را با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها و حتی کف کفش‌ها در ورودی برگزار می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: هیئات مذهبی در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اقدام به ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک کردند و مشاهده شد که استاد حاج ولی‌الله کلامی همانطور که در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان لباس می‌دوختند در دوران کرونا نیز در دوخت ماسک، ورود کردند که جلوه‌ای از خدمت در بخش بهداشت بود.

وی اظهار داشت: حتی در ایامی که احساس می‌شد تمام شهرهای استان در وضعیت آبی کرونایی هستند نیز بسیاری از هیئات مذهبی با رعایت کامل حداکثری پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شد و به هیچ وجه عادی‌انگاری وجود نداشت.

محمدی با اشاره به توصیه مسئولان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا خاطرنشان کرد: مقداری شاهد کم‌کاری اقشار مختلف مردم در تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی در این خصوص نیز همت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام کانال‌ها و صفحات هیئات مذهبی در فضای مجازی به‌ویژه صفحات پربازدید، اقدام به تبلیغ و ترویج شهروندان برای تزریق دوز سوم واکسن و همچنین تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان تصریح کرد: هیئات مذهبی در راستای ترویج برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا و همچنین در جهت تبیین این موضوع و اهمیت تزریق واکسن، ورود کرده‌اند و علاوه بر تاکید در مراسم هیئات در فضای مجازی نیز اقدام به آگاه‌سازی و ترویج شهروندان برای تزریق دوز سوم واکسن کرده‌اند.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳